arg

ja, idag är jag arg på mig själv. Kunde inte sova förens klockan 7 imorse, när jag egetnligen skulle vakna. fick sova i 20 minuter och sen ringde väckaren. jag hade 5 minuter på mig att klä mig och gå rill djskolan där martina kom och hämtade mig, och sara.

väl på skolan är linnea den första jag ser, jag blir gladaste människan på jorden och lägger inte märke till någon annan. vi kramas ett tag och det kändes bra :)
"somnade" såklart på första lektionen. orkade inte vara kvar, var för trött. jag sa som det var till anki och for hem. satt mig i sängen för att se tv, jag vägrade lägga mig. sen vaknade jag för en stund sen, kommer inte kunna sova inatt. har sovit sen 12 kanske. jag blir så arg. ska nog fara till mammas jobb, om jag orkar. nu ser jag film.
betapet funkar fortfarande inte och det suger. so long!


btw; luleå - timrå ikväll, får inte missas :)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback