Sjuk

Jag har feber, igen! blir galen på det alltså.

har inte varit ut genom dörren idag, funderar på att gå till mamma en sväng sen om jag orkar.

imorgon vill jag fara till kiruna och titta på hockey men det vettefan om jag orkar, annars far jag nog till luleå och är social där istället.

jag har varit babyvakt idag, eller nyss och det var apjobbigt. hon bara skrek och var jobbig men ack så söt. Hon kan stödja på benen och nu kan hon nästan gå också, alltså om man lyfter henne. eller alltså hon går ju med benen så hon vet hur man gör men hon har ingen balans och sen tror jag hon har för svaga ben ännu men det är rätt bra för att bara vara knappt 5 månader :) sen har hon fruktansvärt söta läten för sig som jag smälter av.

kom hit och kramas med mig nu annemari, I miss you ;-*

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback