lite sånt och lite annat

Jag orkar inte känna efter längre, varför ska jag gå runt och inte veta nåt när jag kan skita i det och vara glad? :) dumt av mig.

Sara kom hit för en stund sen, vi brottades och mös som bara vi kan. jag tycker om att vara med sara, hon är så vild och galen men ändå så lugn och bra, tack för det :) vi tittade på lite bilder också vilket betyder massa minnen som man bara vill lämna bakom sig men som liks förbannat kommer upp i skallen såfort man ser en bild som förknippas med det.
Nu handlar det om Moa.
Moa och jag var väldigt tighta och vi tyckte väldigt mycket om varandra sen första gången vi träffades på dagis. vi har busat massor och haft apskoj, men hon valde att flytta till hennes mamma i stockholm förra året, vilket var väldigt tråkigt men jag förstår henne på sätt och vis.
jaja, bara du kommer upp till norr någon gång snart så vi kan busa som vi alltid gjort! Jag saknar dig, du betyder massor ;-*

--

kände mig lite nere nyss, eller alltså slö typ och gissa vad? 39.2 graders feber, wihoo! sara sa att det syntes på mig att jag hade feber och visst vare så.

aja, imorgon blir det skolan och en jävla massa promenader fram och tillbaka, sen tandläkaren och sen ska jag och mamma åka med div2 laget, alltså brorsan och hans lag till överkalix, i deras buss. skämmigt. tänker inte missa den matchen, neverever. nog för att jag vet att överkalix kommer utklassa dom totalt och att hela laget kommer sitta och gnälla i bussen tillbaka så jag får huvudvärk. men hockey som hockey.

os på fredag förresten. "jaa!"


sara, annis, linnea, gibban, brorsan, leffe, henka, bid - ni betyder, massor ;-*

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback