tröööött

sitter på skolan nu och är ungefär tröttast i världen.

som alla onsdagar far jag hit klockan 8 för att ha svenska, sen engelska varannan vecka, idag är en engelska vecka. men givetvis visar det sig att svenskan utgår av olika orsaker. som vanligt. så därför sitter jag här och vänter på att få göra ett engelska nationella som jag kunde ha gjort när som helst men jag har valt att dra ut på det hur länge som helst. Men när jag är klar med det är jag klar med engelskaA och ska förhoppningsvis börja läsa engelskaB efter jul.

fast då har vi ju praktik till sommarn nästan så vi får se om jag hinner börja den kursen.

sen ska jag och kixola på stan en sväng och sedan ska jag hem och vara barnvakt åt min lillasyster, om inte pappa hinner komma hem från jobbet, vilket jag hoppas att han inte gör.

ida får förövrigt på sig skor igen som hon inte kunnat ha på några veckor pga hennes fot som hon snittade upp, men nu har hon tagit bort stygnen och verkar inte ha ont längre. så det blir nog ut och härja i snön ett tag efter skolan ;>

funderar på att ringa och väcka bid nu, han sover påtok för länge om dagarna :) fast han är världens bästa iallafall.

aja, plikten kallar.

love

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback