Thailand

Jag är just hemkommen från Thailand och det har varit helt sjukt underbart. Sällskapet hade kunnat vara bättre men jag klagar inte.
Har träffat helt underbara människor och sett saker som jag inte ens visste fanns.
Tråkigt nog havererade digitalkameran så jag får vänta medans de andra bilderna är på framkallning.

Har dock varit sjuk större delen av semestern men de dagar då jag varit ute har varit kanon.

Tuk-Tuk och minibusschaffisarna är otroliga, har skrattat mig igenom alla bilresor. Har sjungt kareoke i bilen, dansat och varit cpskadad tillsammans med min lillebror.. Det är dem jag kommer sakna mest, och deras leenden, mmm..

alla dumma kommentarer och saker vi gjort, mwoha. Om ekonomin tillåter är jag tillbaka på samma ställe nästa år också..

Nu väntar jag bara på att pappa ska bli klar så jag får fara till lägenheten och kramas med linnea och berätta om mina underbara 2 veckor.

Thailand = Kärlek!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback