yeye

Min dag idag då; vaknat kring 1 tror jag, kommer inte ihåg om jag satt mig vid datorn då men jag antar det, klädde på mig, gick till mamma och städade brorsans rum,jag var nog inte ensam där skulle jag tro, inte med tanke på hur det såg ut, jag och mamma gick ut och gå med hundarna, vi gick rätt långt och det tog länge så jag var astrött i benen när jag kom hem, la mig i soffan, ångrade mig, la mig i sängen, ångrade mig, gick till datorn och här sitter jag.

imorgon var tanken att jag skulle fara till KALIX ishall - fururinken. Givetvis är det bortamatch och jag blir tvungen att fara till luleå, har verkligen längtat efter nästa sunderby match och jag vägrar missa den. mamma bangade, hon ides inte komma till luleå så jag ska be snällt om att få åka i hockeybussen. Annars kanske jag åker vanlig buss, den som lever får se.

Jag sa tidigare att bryan adams var min nya idol men jag har ändrat mig. Nu lyssnar jag hellre på Nerdee - broken glass och takida - broken. öronorgasm..

sen har jag kommit på ett nytt tidsfördriv som man blir lite trött av när man hållt på några timmar. jag spelar betapet tills det börjar svida i ögonen och tills jag är ensam kvar där när alla har gått och lagt sig. så lägger jag mig i sängen i hopp om att somna men icke sa nicke.

imorgon kommer linnea hem från hennes föräldrar och jag saknar henne snuskigt mycket. ska fara och kramas med henne + att jag måste ge julklappen åt henne som jag har glömt bort.

leffe var här igår också, det var trevligt. han har inte varit här sen han blev tillsammans med hans flickvän. kul att han tog sig tid för en gångs skull, han var ju här jämt förr.

aja, nu ska jag käka lussebullar och se film. tjarå!



Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback