Ingen rubrik

Hoppades och trodde verkligen att allt tjat om julen skulle vara över nu. "god juldagen, god annandag jul".  Jag börjar lessna på mitt tjat om hur mycket jag hatar julen men jag hatar verkligen julen. skulle göra allt för att slippa fira den. gaah! och btw, måste ju rätta till ett fel. det inte tellus som fyller år på nyår har jag fått höra, utan kristus(?!)


Ikväll är det fest i hela kalix.
jag har gått till stan med sara,köpt mig en julmust på mammas jobb, druckit julmusten, klätt av mig och bestämt mig för att stanna kvar. i brist på annat. bror och hans vän kommer in och köper groggvirke och är påväg på party samt bastubadning. jag blir arg för att jag inte har något liv.
när jag sedan kollar på min nya rosa klocka som jag fick i julklapp ser jag att det är dags att fara hem.  mamma räknar kassan, slår på larmet och gör allt man gör innan stängning. mamma kör hem mig och jag är nästan glad att vara hemma, ville ha en lugn kväll och förhoppningsvis somna tidigt, sara ringer innan jag ens kommit in genom dörren, hon vill umgås. "FAN" tänkte jag men gick med på det. hon kom hit och vi skulle titta film. hon hade med sig "air bud" jaha, tänkte jag. "jag tog bara en film för att jag ville ha en anledning till att umgås med dig". jag blev less och ville bara sova. filmen var slut efter ca 1.5 timme. sara for hem, jag hämtade en julmust och satt mig här. tragiskt. nu ska jag sitta här som den ensama jävel man är och hoppas att jag somnar. när man sover slipper man vara less och irriterad och skriva helt ointressanta saker på ens blogg som ingen ändå läser. godnatt.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback