Idol

Måste börja med att säga att årets programledare är dem värsta. tål verkligen inte tobbe-trollkarl.

Sebastian är slemmig och äcklig. Visst, det låter bra när man inte tittar på honom men det räcker inte. Han är mer slemmig än vad han är bra på att sjunga..
Agnes däremot ser jäkligt bra ut, sjunger ännu bättre och har utstrålning. det är bra :)

Men helst av allt hade jag sett Ola, johan, james, jonah och maria bland dem sista. Iår har killarna faktiskt varit bättre, sångmässigt iallafall.

Sitter och väntar på att idol ska börja igen, tycker egentligen inte att det är så bra men nyfiken som man är.. Har faktiskt ringt och röstar på Agnes, två gånger.

Nåja, nu ska jag gå och poppa mig ytterligare en påse popcorn men denna gång utan vitpeppar. En kompis till mig sa nämligen att han brukade krydda hans popcorn med paprikakrydda så jag testade med vitpeppar och det var verkligen inte gott. fyfasen alltså. Aja, take care!
 Och än en gång, gå in på
http://fegon.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Fegon

Fett att du propsar mig överallt:)
Jag ska fixa en länk till dig också Lil'Sis


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback