Tidsfördriv

Jag sitter och väntar på att Ida ska komma hem så vi kan fara och rasta henne med några andra ungar. Är sådär lagomt söndagsseg och skulle somna direkt om jag la mig, därför gör jag inte det.

ÄR DU EN BRA POJKVÄN: Nej
HUR RAGGAR DU: I Saras ful-vento
VAD HETER DU: Frida
KALLAS: Beror på. Fiffo, fjixen oftast. Eller frajs.
VARFÖR: För att jag har så långt namn, höhö
VAD HAR DU GJORT IDAG: Vaknat, vandrat med mamma och hundarna, och nu sitter jag här
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Jag vill fara på bio som fan, men jag vet inte vad jag ska göra.
VAD VILL DU HELST HA NU: Sjukt mycket pengar.
VAR ÄR DU NU: I mitt rum

SAKNAR DU NÅGON NU: Ja
RÖKER DU: Nej
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Alla hjärtans dag? Eller min namnsdag
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Ingen aning
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svart och brunt
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Njä, faktiskt inte. Åldersnoja.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Ööh, Patte?
VAD PRATADE NI OM: Vet inte? Ingenting

VAD GÖR DU JUST NU: Svarar på den här
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Haha ja. Döda mig.
ÄR DU BLYG: Ja
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Vet inte? Vaknade väl vid 9-10, men steg upp senare.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: För någon dag sen
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Nån på radion säkert :) Eller pattes hitlerlåtar.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Det hoppas jag inte

HAR DU GLASÖGON:
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ:
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Ja, kanske?
ÄR DU HOMOSEXUELL:
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Öl.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Sveriges värsta bilförare
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Mamma - Jo vi kommer nu
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Haha fråga Patte, han fick kämpa i ett år

HUR SVARAR DU I TELEFON: Beror på vem som ringer
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Snowboard och hockey :)
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Patte?
HAR DU DVD-SPELARE? Jadå
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Massa saker. Björnjävlar blandannat
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Haha nej
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Blö
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Haha röven och foten. Fråga inte

KLIAR DET NÅGONSTANS?
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Blått
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Vet inte, i 6an kanske?
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Tyzon
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Snus
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Ögonen
ANVÄNDER DU TANDTRÅD?
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Skröder?

VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Allt innan 14 var ju ganska smärtfritt
VAD KÖPTE DU SENAST? Mat
BRUKAR DU KOMMA I TID? Njä
HUR KÄNNER DU DIG NU? Vet inte, ingenting.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart
KAN DU LAGA MAT? Jag är grym!
VAD PLUGGAR DU? Nada
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Haha nej det var jag inte
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Mjooo sådär.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Då och då
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Nu för tiden räcker det med att jag ser andra dricka så är jag på gasen

Nä nu ska jag fortsätta med en fyra för tre och hoppas att pappa kommer hem med mat åt mig snart. jag dör ju här.


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback