...

Dag 2 av barn- och hundvaktandet är över. Eller över och över, både Ida och Fia hänger ju här inne och ger mig huvudvärk(!!!!) även fast pappa är hemma.

Igår var det ganska lungt eftersom att vi lämnade Erik och Fia hemma och for på badhuset. Då var det mest Patte som fick underhålla Ida.

Men idag.............. gah.....
Vakna före fan med 2 morgonpigga galningar. Ont i magen, ont i huvudet, inget tålamod överhuvudtaget. Tur att farmor fyllde år så vi kunde fara dit och spendera 4-5 timmar där. Det var ju så mycket folk så alla andra både ville och var tvugna att leka med Ida och Fia :) Jag hann även somna några svängar på de mest konstiga ställena, haha.

Nu håller mitt huvud på att sprängas. Jag är mest less i världen, och sjukligt sugen på att bara lägga mig och se film och mysa. För bioplatser finns det ju fan aldrig. Patte min painkiller blev dock rädd när jag sa att jag ska upp 4 imorgon, så han far hem och sover den jäkeln :)



och föresten, i helgen råkade jag skrapa upp ett ärr som jag har på armbågen. Och idag när jag låg på golvet hos farmor så började det blöda, för att skorpan gick sönder. Farmor tvingade på mig ett plåster. Men nu när jag tog av mig jackan och böjde på armen så sprutade det iväg en stråle blod, och plåstret flög iväg. Haha, jävlar vilket blodtryck jag ska ha.

Nä nu ska jag stress-se några En fyra för tre avsnitt innan alla bra åttaprogram börjar. adios.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback