good boy gone bad

Tömde mobilen på bilder..


baby på arlanda


arlanda. jag skulle flyga tur- och retur 18 gånger efter varandra om jag visste
att jag skulle få stanna i florida i hela mitt liv. usch för det här korvvädret.


Dollares. Fläskit.


Island (?) och en vinge.


Blö


Jenna och musik fick underhålla mig medans patrik sov


nyvaken + camilla och isak


moln? eller snö?


slitna tider


läss


ful




pöss


philly


Jag har ju som bekant en fetish för moln.. Man kan ju säga att.. jag var i himlen. höhö


framme


saknar :(


cementerad groda


stekt ödla


Spelar hjärter sju (hjärter 14/vänd 7a fungerar också, haha)


min favvosmirre


pokerface


tratten åkte fram. fybubblan


patte slog in min present i en miamikarta. how cute :)


phillys flygplats på väg hem. blä


Ska ta med mig en korvbit och traska till Patte nu. Han är hungrig tydligen. Chopchop.

Bröllop på fredag, kul! :) Sen lite 20års firande med damerna.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback