desperate housewife

igårkväll höll mamma på att messa och ringa mig när jag var på jobbet. hon bad mig skicka bilder på mig själv och så vidare och hon vägrade ge sig. hade bråttom hem när jag slutade 9 så jag ringde upp

jag (stressad och less) - men vad är det då?
mamma (på party) - jag har just sålt dig.. till pajala.. skicka bilder på dig nu
jag (mer less än sist) - men nä, vad ska du ha dom till? ska ner i källarn nu och byta om och då bryts det, blablabla
mamma - men skicka en bild på dig nu.. kom igen. har redan visat några men dom (vem???) vill se flera..
jag (galen) - men hör du inte vad fan jag säger? jag jobbar, du kan inte hålla på att ringa och skriva hela tiden.. du får inga bilder och nu har jag bråttom hem för dom ska komma och hämta mig hemma om 10 min och jag ska hinna packa.. blabla (rabblar upp hela min livs historia)
mamma (avbryter) - jag har bilder på dig när du var ful och tjock. kom ihåg det. klick

haha


och här om dagen när jag och min lillasyster (3 år) satt i badet

ida (pekar på mig) - vad är det där?
jag - ja, vad är det?
ida - en tisse?
jag - mja, det borde vara en där iaf
ida - jag har ju större tissar än dig..
jag är tyst
ida - ..men det är bara fläsk



nåja, nu ska jag dra i mig en stänkare så jag kanske somnar och vaknar till jobbet imorrn. natti.

Kommentarer
Postat av: soppe

hahaha fick mig ett gott skratt över din mamma

Postat av: Viktor

Ida är så skön och rolig och glad av sig.

2009-07-29 @ 09:08:00
URL: http://villr.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback