mm

camilla m fyllde 20 idag så jag, berra, sara, martina, jennifer och marie var på middag där. gott var det.

sen tog vi bilarna och brummade till bion i luleå. både jag och berra var grymt skeptiska till filmen; australia. 2 timmar och 45 minuter lång, krigsdrama typ, kärlek, krig, skitfilm. vi hatade den.

vi pratade oss igenom filmen, jag roade mig med att få lös ett popcornskal från min tand på längsta möjliga tid, för att få tiden att gå. sen sov vi lite också. men det var trevligt att fara iväg med tjejerna iallafall.

det enda jag egentligen ville säga var detta:

någon ställde en fråga i filmen, och fick ett "mm" tillbaka.

berra - fan vad jag hatar när någon mm:ar
jag - jag med
berra - det är så jävla störande
jag - mm

sen insåg vi vad jag just svarade, och dog.

ibland är jag ju så fantastiskt rolig. höhö.

Kommentarer
Postat av: Lajsan

Jag kan ju inte påstå att vi någonsin haft särskilt intressanta konversationer du och jag Frida.. men fan så dumma dom ofta är. haha

Postat av: Bea

Hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Kika förbi min fotoblogg/alldayblogg och lämna gärna ett litet spår efter dig.

2009-01-10 @ 16:46:24
URL: http://takai.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback