in action

2 sötnosar in action. visst är vovven stor berra? =)


hade det inte varit för att patte brutit varenda ben i min kropp så hade jag härjat med båda 2 nu.

inte nog med att han fixade en spricka i mitt lillfinger, så krashade han även min haka, så jag nu är mer lik jay leno än någon annan. och ja, allt var hans fel, även om han påstår annat :) kärlek slutar med bråk....
nee faktiskt.. det var jag som fick en hatattack (som han påstår) och hopppade upp på hans rygg, och han lutade sig framåt så jag krashade med huvuvdet (hakan) före i marken. lyckades väl ta emot med händerna då, för nu är jag så pass jävla van med benbrott, sprickor och stukningar att jag direkt känner och ser att det här är en sprickjävel. halleluja.

ne nu ska mariokart spelas och sen ska jag ut med sara igen. herrå.

Kommentarer
Postat av: patrix

Det är som jag alltid sagt, Du är en sopa :)

Postat av: lajsan

Vovven är jättestor ju. hah jag måste komma och titta på vovsingen då jag är frisk :)

2009-01-21 @ 20:35:25
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: AnnMary

jag vill kramas med dig med!

2009-01-25 @ 23:23:53
URL: http://annmary.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback