heldag

idag kommer det bli en heldag med sara. det brukar bli promenader, filmtittande och bastande då. en hel del utvärderingar och flottande också.

för att göra detta möjligt måste jag väcka björnen som sover, och han hade ännu inte somnat då jag vaknade vid 9. egentligen hade jag kunnat säga att det är synd om honom för att han inte kan sova på nätterna, men sover man till 3-4-5 på dagarna så får man helt enkelt skylla sig själv :) igår vaknade vi tidigt och han hade alltså möjligheten att stanna uppe med mig, för att sen bli trött i rimlig tid och sova hela natten,
men han valde att sova hela dagen och förstöra min dag :)

nu ska jag gå ut och busa med vovven.


kirre och jag på en prommis för ett tag sen. idag blir det sara jag sänker.

Kommentarer
Postat av: Lajsan

hah hoppas vi inte ger er rabies då.. eller vad det är för sjuka jag har :) komsi komsi med lilla vovsingen

Postat av: Lajsan

Då ska jag bara försöka få ner skiten :)

2009-01-19 @ 23:01:30
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback