dagens prestationer..

..ingenting speciellt faktiskt. var och hälsade på anki och inger på skolan med sara. var riktigt kul att träffas och kramas igen. för dem som inte vet vem anki och inger är så är det mina gamla lärare från omvårdnads. vi hann skvallra och uppdateras om vad alla från gamla klassen gör. snacka om ångest! de flesta har fast jobb, andra ska gifta sig, få sin andra unge, flytta till england och indien, vissa är villaägare och så vidare. ja fybubblan. här sitter man i skitkalix, lever på pappa, gnäller och vägrar fara till arbetsförmedlingen för att det är alldeles för långt ut till bilen.

utöver det satt sara och pratade och smågrinade om hennes jobb i TVÅ (!!) jävla timmar. mina öron blödde! efter ett tag fick jag en syl i vädret, tänkte uppdatera anki om mitt liv, jag hann komma halvvägs in i meningen, sen snyftade sara vidare. jävla as! nämner hon ett ord om hennes jobb igen så kommer jag bränna ner stället. förlåt gullet :)

efter det gjorde vi stan, sen promenerade vi jadajada. nu lyssnar jag på hockey och har sminkat mig.



Kommentarer
Postat av: Fegon **

Foppa skriver på för Modo idag och det kommer bli offentligt efter presskonferansen 15.00. Tänkte att du vill veta : ) i love inside info : )

Postat av: soppe

haha ja va bra att nån är sjuk med mig =)

2009-02-02 @ 15:13:42
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vem är det som flyttar till england? :)

2009-02-05 @ 23:19:56
URL: http://skinfiol.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback