Haha

Jag visade just pappa att jag lärt Fia både sitt och ligg. Nu tränar jag henne lite att rulla runt, och hon tar sig så långt som till ryggen.

Pappa (till fia) - wow, har frida lärt dig allt det där? Jag trodde ju att jag skulle vara tvungen att börja träna dig
fia svarade naturligtvis inte
Jag - Jag sa det bara 5-6 gånger och sen kunde hon , så det går snabbt
Pappa - Då ska jag försöka lära henne det jag lärde atomic (våran gamla golden)
Jag - NOOOOES!



Pappa lärde nämligen atomic, att lägga sig på rygg och sära på bakbenen varje gång han (eller någon annan) sa "vad gör tjejerna i kalix?". Inte okej!

Hur som haver, har mått illa (NÄHÄ?) och spytt tillochfrån nu flera dagar, fast nu är det bättre. Däremot är jag vrålhungrig nu så nu sitter jag och frossar i lösgodis, ostbågar och... vatten!





Jag älskar dig mest i hela världen baby! 
You make my heart smile!


Kommentarer
Postat av: Lajsan

Saknar också de sällsynta nyktra stunderna. haha ;D Ja alltså jag vill hitta på något.. mest hela tiden. Dock verkar ingen vara sugen på att göra någonting typ ;P Skulle vara kul om man fick ihop nå gäng och gjorde nå riktigt kul istället för att bara sitta och snacka skit eller se film.. jag är dööö less på sånt.


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback