As!

Igår när jag och Patte låg i sängen så provade han göra världens största sugmärke på mig. Han sög i max 2 sekunder, sen puttade jag bort honom, eftersom att han sög in hela halsen i munnen. Jag trodde alltså inte att det blev något, förens pappa, alldeles nyss påpekade att jag hade ett sugmärke på halsen. Jag sa att han var dum i huvudet och att det var Fia som rivit mig, vilket hon även har gjort, på andra sidan halsen. Sen gick jag till spegeln..


AS!!!!



förövrigt har pappa varit i farten igen.. när jag kom hem såg ida ut såhär..

Hon ligger i min säng och pratar i fjärrkontrollen just nu..

Ida - Jag älskar dig
Jag - Vem älskar du?
Ida - Ingen
Jag - Joo, mig älskar du ju mest i världen
Ida - NÄÄ
Jag - Va? Varför?
Ida - Du är gammal!!

Jaha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, så går det när man är sugen :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback