En lista.. igen

Te'et glömde jag vid sängen, bredvid den nyinköpta tidningen. Orkar inte heller gå och koka något nytt, så istället sitter jag här ett tag och knaprar på mina hårda lite småäckliga mackor, fyller i en lista och lyssnar på min nya favoritlåt.

ok, då kör vi.

JAG HAR:
Ett förhållande: Joho då
En bästa vän: Jag har BARA bästa vänner. Allt annat är överskattat tycker jag :)
Haft ett seriöst förhållande: Jodå, jobbar på ett just nu. Inte för att vi någonsin är särskilt seriösa :)
Dejtat en av dina bästa kompisar: Njää.. Eller, dejtat någon som sen har blivit en av mina bästa kompisar har jag ju.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, jag är nog ganska svår skulle jag tro.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Skrikit åt en lärare: Haha ja, tillbaka fick jag en diskborste i huvudet. Hemkunskapen åk. 9. Fast jag har svårt att tro att det var enda gången jag skrikit, men det är den enda gången jag minns som igår :)
Kysst någon och sedan ångrat dig: Äh, man har gjort mycket dumt på fyllan. Har inte tid att hålla på att ångra allt :)
Några smycken som kostat över 1000 kr: Joho, jag är ju lite av en smyckessamlare, trots att jag sällan använder några.
Snusat: Ja fybubblan, så länge jag kan minnas.

DAGENS:
Klädsel: Svarta jeans, svart linne och stor, vit, stickad oversizetröja.
Frisyr: Sov med fläta för att det skulle vara vågigt. Det höll bara till gammelgården där regnet tryckte ner det. Satt upp det i en liten knut istället för att det skulle bli vågigt igen, men glömde helt att ta ut den så ja.. En knut! :)
Låt: James morrison - This boy just nu
Vill ha: Morötter och dip!
Sjuka: None?
Drog: Allt som är sött, sliskit och äckligt. Camillas vardagsrumsbord är en guldgruva :)
Köp: En tidning och en dosa snus.
Godis: Mina V6 melontoy. Jävlar i min låda vad goda!
Attityd: Säger som Emma, laidback som fan :)
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Jahapp



FÖRSTA:
Bästa kompis: Sara A :)
Bil: En volvo 460 tror jag minsann dom heter. Ska bara skaffa ett körkort också så jag har nån nytta av skiten.
Kärlek: Fredde W
Husdjur: Atomic! En golden retriver. Fast första egna var skutte min kanin :) Vill ha en ny!
Semester: Utomlands? Canarie Öarna.
Jobb: Kristallgården
Köpta skiva: Minns ju inte. Säkert lucy street eller nåt att fläskit :)
Piercing: Öronen? Eller läppen?
Konsert: Åh, vad hette han då..

SISTA:
Personen som sms:ade dig: Sara kanske
Personen som du kramade: Ida
Peronen som ringde dig: Mamma, hon ville ha hjälp med hårfärgningen så nu har jag bråttom!
Du sa till din pappa: Ge fan i det då, höhö. Han ligger i sitt sovrum och tjuvringer till mig, erik och viktor. Kul :)
Personen du jag älskar dig till: Patte kanske?
Bilfärd: Med sara och ida från GG
Filmen du såg: The hangover såg jag igår.
Gången du grät: För nån timme sen till reprisen av Familjen Annorlunda. Haha
Måltiden: Potatis och sås. Känner mig mest äcklad av makaroner och köttbullar nu för tiden som dom andra åt, så jag styrde nåt eget :)

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Mest troligt inte. Men jag vill!
Våga hoppa bungyjump: Jaa :)
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja alltså, min pojkvän är ju tatuerade så allt annat vore väl konstigt :)
Kalla dig själv lycklig: Ibland:)
Hellre ta bilden än vara med på den: Ta den
Kunna gråta över en kille: Ja, tyvärr.
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: För mig själv ljuger jag nog ganska ofta.
Kunna springa 50mil: Mest troligt inte :) Jag slutade ju inte spela fotboll utan anledning, haha. Måste ta tag i det här nu.

VAD:
Gör du just nu: Försöker väcka min fot!
Ska du göra imorgon: Ingen aning
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Godnatt
Har du med dig in på bion: Fanta eller blue keld. Säkert druggengodis också
Är det för färg på dina byxor: Svarta
Är det för väder hos dig just nu: Regn
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Jag tittar inte på folk på det sättet längre. Minns fan inte!
Skulle du göra om du vann lotto: Resa!


BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Njä
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21.. Hemska tanke
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja
Använder du huvtröjor: Äger många men använder dom sällan=)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Har ju sakta men säkert börja ta ut mina piercingar nu, så tatueringar hade inte skadat :) Synd bara att Patte är så tråkig och vägrar göra något åt det
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatt oftast. Alla mina tjejkompisar har jag känt istortsett hela mitt liv.
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Vinter
Vilken ålder har varit bäst hittills: Mellan 14-17 var det bra, mer eller mindre :)
Sova på sida, mage eller rygg: Rygg, med ena halvan på Patte och andra klämd mellan sängen och väggen
Kramar eller kyssar: Kramas gillar jag ju.

Hurryhurry, my mama needs me.


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback