Efter regn kommer solsken

Eller ja, efter snön i vårt fall.

Jag och Patte har varit hundvakt i veckan då pappa varit på missions i staterna. Vi stal bilen och utnyttjade det på bästa sätt. Igår for vi t.ex. till haparanda för att köpa skor. Det blev dock inga. Jag var inte humör för shopping alls. Sen gick det ju inte att fara till Finland med hunden, så vi gasade igenom alla affärer som finns i happis för att sen fara ut till stugan och mysa på.

I förrgår fick vi erbjudanden om öl och hockey hos brorsan. Vi tackade iaf ja till hockeyn. Vi for hem lagomt till hockeyn hade slutat och de andra två hade börjat prata liiite för mycket och liiite för otydligt :)

Äh, jag orkar ju inte det här känner jag. Det blir ingen backe idag, jävligt otippat. Däremot ringde berra och frågade om jag ska med dit på söndag, och det ska jag ju. Sen hörde jag även något om hotellet imorgon.

Fast frågan är ju vad fasen jag ska göra nu. Jag måste då gå ner på stan och köpa snus iallafall.. Kanske lägger mig i solen och steker ett tag.

Tudels.


Una ojo

Kommentarer
Postat av: carro

jag tror minsann det var din mamma som vann en såndär fin rosa verktygsväska på tjejkvällen igår på strömbergs, den måste du sno av henne! :D haha. eller.. hatar du rosa?;P

Postat av: carro

men typ hammare, sax, skruvmejsel & allt sånt i rosa! :D du måste sno den! hahaha, okejrå! ;) hemlis!

2009-04-05 @ 00:29:53
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback