sdfsdfsf

det här med rubriker är inte min grej.

nu sitter patrix och dricker te och försöker spela mario. han är inte bra.
vi är i isvärlden nu och ibland skriker han "fan, det är ju halt här" och "det är inte lite halkigt här på isen" och låter helt chockad.. sötnos :)

för att inte bryta trenden så spelade vi en hel del mario igår också. men som sagt, han är inte bra. det är jag däremot. hihi. sen såg vi massa idol och nån värdelös lök-film.

har sovit alldeles för lite inatt och nu har jag "missat" kvart över 8 bussen till övik. ska ta den vid 12 istället. kändes alldeles för jobbigt att börja packa i ett iskallt rum klockan 7 på morgonen.

mjöhö.. orkar inte skriva. ska se hur det går för han nu :)


Kommentarer
Postat av: emma-sophia

Hej! :) Var gärna med och tävla om en design till bloggen. Kika in hos mig och delta i tävlingen! :)

Postat av: Anonym

Var är du?? Jag börjar bli Orolig för dig!! Blogga vettja ;)

2008-09-26 @ 16:40:29
Postat av: Du vet vem

Help me! / H

2008-09-28 @ 03:21:44

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback