kivetömiä rusinsoita

orkar inte berätta vad jag gjort idag. för det har patte gjort redan. och nu orkar jag inte ens länka. för jag sitter i en jävligt jobbig sits, bokstavligt talat, så varje knapptryck känns som en frontalkrock mellan min rygg och.. något stort som går snabbt.





istället kan jag berätta att jag ska upp klockan 9 imorgon och plocka lingon med min morfar och mamma. vi får väl se hur fan det går. paniken har redan börjat komma. hyjja. skogjävlar.

sen ryktas det om att jag ska till haparanda med brorsan, morre, patte och berra för att se hockey. om jag inte minns helt fel så hatar jag asplöven (är det ens ett ställe?). tror kixens farsa jobbat där, eller med någon därifrån, som fått mig att hata det. inte för att det är jätteotippat att jag hatar saker.

jag har köpt blue keld och russin ikväll. fan vad gott. loyd skjutsade hit mig och berra och han fick 3 russin och en plastbit för besväret. generöst kan tyckas..

äh..

Kommentarer
Postat av: kix

haha min pappa har inte jobbat där, dock har han jobbat med en från haparanda som har en pojk som spelar hockey.. i asplöven. ;D

2008-09-12 @ 12:46:05
Postat av: frida

ja, det var ju det jag menade.. typ :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback