höhö

igår var jag och "plockade" bär.
det första jag såg när jag öppnade bildörren var detta



varken mamma eller morfar vågade erkänna att det var ett björnhål och att dom också var rädda.
jag drog en snabb manövring in i bilen, rullade ner med huvudet på golvet och låg med fötterna i taket (inte med flit). ensam.
jag började skratta hysteriskt åt mig själv och jag tog mig verkligen inte därifrån. sen kom hundarna och kollade på mig och vickade på huvudet och drog några suckar innan dom sprang iväg. pinsamt.


ren och fin

hur som helst. jag plockade kanske 1 dm lingon. kan man mäta bär i dm föresten?
aja, sen gav jag upp och började kasta lingon åt hundarna. sen somnade jag i bilen medans de andra sprang runt som huliganer och rensade skogen i flera timmar.


slut tjej

på kvällen for vi till happis och tittade på
antes match.



patte, brorsan och morre där bak nånstans.

brorsan ville inte att kvällen skulle ta slut så vi for till han, efter att vi varit och flottat på max. sara underhöll sig själv med datorn och nåt pruttspel, medans jag och patte gaddade ihop oss och löste korsord. brorsan och berra roade sig med något annat. jag var trött som ett helvete efter ännu en sömnlös natt, så vid 2 drog jag med mig patte till mig och jag tror vi somnade ganska direkt. glömde dessutom fönstret öppet innan jag for så det var fan minusgrader här inne. mitt idomin hade frysit ihop tillochmed. blö

när vi vaknade hade han bråttom till bolaget så jag fick roa mig med lillsyrran.
vi har målat varandras naglar, sminkat varandra och.. ätit godis.


ful hand


många godisar i munnen..


.. är kul


jag tryckte in en godis i näsan på henne. det skulle jag inte ha gjort. nu sätter
hon in _allt_ där


baby med smink. det var inte lätt att sätta maskara på henne ska ni veta


rosa ögonskugga


kolla ögonen.. grrrr
jag blir glad när folk säger att vi har likadana ögon.. hihi

nä nu ska jag gå och tvätta bort sminket på henne. sen vet ingen vad som händer.

juste.. ska färga pappas "hår". han kom hem med hårfärg och frisörsaxar idag. hahaha. första gången någonsin. ska bli kul. han har valt färgen helt själv.. platinablond. hahahahhaa.

dessutom har han börjat odla skägg igen. jag tror han ser patte som ett hot.


love u

Kommentarer
Postat av: Fegon **

HAHAHA Farsan är Pimp : )

Postat av: soppe

de är ju hon som fått dina ögon, underbara!

2008-09-13 @ 21:42:05
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hon är ju dig upp i dagen :P

2008-09-14 @ 10:33:51
URL: http://skinfiol.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kan ju vara ett förstadie till pms, hon tränar på att bli precis som du? ;)

2008-09-14 @ 15:54:53
URL: http://skinfiol.blogg.se/
Postat av: Fegon **

Allt kommer från mig !!!

2008-09-14 @ 17:29:48
URL: http://fegon.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback