singstar

i lördags var vi som sagt ett gäng hos mormor och morfar.


jag och wilma stängde in oss i mormor och morfars gästrum och såg på tv, när morfar och matte sjöng.
mamma kom och hoppade på oss och gav wilma en ofrivillig massage.


mamma och moster sjöng och wilma satt och lekte i photoshop på pattes dator. höhö

nä fyfan, det här gick alldeles för segt. det var iallafall jävligt roligt, trots att det var 2 år sen jag var sådär nykter en lördag. ja, jag var ju faktiskt spiknykter. fyfan.

nåja.

jag och kixen for och dumpade patte tidigare så vi kunde köpa oss lite smink och sen sola. jag blir alltid blekare av solarium och det är värdelöst. måste köpa mig någon brunutansol. folk blir ju bländade annars.
ne nu tycker jag att baby ska komma så vi kan fara till backen och vilda med madrasser och sånt. hoppas berra och fredrik kommer med.

Kommentarer
Postat av: Lajsan

Fan så sugen jag är att åka.. fast jag måste fixa mig en stjärtlapp inget annat går att åka ju :) imorn kanske?=)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback