Photoshop

Har just fixat photoshop, för andra gången. Första gången fick jag virus som tog över datorn, så jag var tvungen att formatera skiten, vilket resulterar i att alla bilder från datorn är borta. Så nu fixade Patte det åt mig igen, men då var det ju inge kul när man inte har några bilder att leka med.

Istället har han försökt lära mig lite hur det funkar så jag kunde göra en skitsimpel bloggdesign, bara för att..

Fast nu pratas det om druggen och godis, så jag måste dra på mig lite kläder och snabba mig innan dom stänger.

Han sitter med sin dator i min säng bredvid mig och jag sitter här, vill vi varann något så skriver vi på msn. haha.


Kommentarer
Postat av: Patrix

Det är så man utövar kärlek 2008!

Postat av: ssaaas

Taack bloggen blev helt super :_) Fast vad betyder de där engeslka grejse :O

2008-11-04 @ 14:22:24
URL: http://farmorsara.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback