mad world

de senaste dagarna har jag funderat på varför jag gått OP överhuvudtaget. jag har alltid vetat att jag velat jobba inom friskvård och inte sjukvård. som spaterapeut eller med massage hade jag tänkt. men nu fattar jag inte vad fan jag tänkte. måste ju ha inbillat mig själv de de senaste 5 åren för det är fan de sista jag skulle vilja göra, känns det som nu.

fast samtidigt har jag inte den blekaste om vad jag isåfall skulle ha gått istället. smink är ju faktiskt förbannat roligt, och det lockar att söka till någon makeup-utbildning/längre kurs nere i staterna. men då är man ju ett jävla rövhål som bara sitter hemma och gnäller istället för att göra något åt det.


patte gillar när jag har rött läppstift. det gör inte jag.
provade dock med läppenna. inte lika kladdigt. det måste vi prova på dig nästa gång berra så det inte slutar som sist, höhö.


dålig bild och eyeliner. skulle bara prova
hur det blev om man hade ett mörkt shadestick under det bronsiga pigmentet. och det blev fint som fan. det syns kanske inte på mobilen men jag glittrade som ett jävla lågstadiedisco.

äh, det här var ju mindre intressant. ida kom just hit med nyfrillan så jag ska gå och kolla hur det blev.


Kommentarer
Postat av: Fegon **

Hah påstår du att jag såg förjävlig ut sist jag hade något rött på mina läppar? ;)



stjärtlappar låter skitbra.. nu är jag grymt sugen.. om inte Fredrik kommer imorgon så skiter vi i han och drar i alla fall för nu är jag sugen att leka :)



Sitter förresten hos fredrik nu.. vågade inte gå ut samtidigt som honom eftersom att jag i sånt fall mest troligt hade fått åka med till ishallen me jag vägrade och nu är jag för lat för att orka röra på mig.. fan så jag hatar att vara så lat som jag är;P /Lajsan


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback