halloween

erik - alltså jag fattar inte..
jag - va?
erik - jag fattar inte hur du kan.. vara så jävla.. efterbliven.



och igår när jag gick ut halvnaken med bara ett täcke runt mig och ställde mig framför han och tog bort täcket
erik - uuuuuh
jag fnissar
erik - fast.. du har ju iallafall en tröja.. då var det ju bara liiite läskigt

sen gick jag in till patte igen och skröt.

en hel torsdag i finland/haparanda, en hel fredag i luleå och en halv lördag i kalix gav mig tillräckligt mycket ångest för att känna att jag skiter i att klä ut mig ikväll. däremot ska jag in i duschen nu innan patte kommer hit och hämtar sitt dricka och vad han nu ska göra. och sen gasar jag till martina på middag, hon fyller ju år snart den boven. ingen vet vars jag hamnar sen.

nu orkar jag inte tömma mobilen så ni får klara en utan bilder.
varannan vecka ska jag vara barnvakt åt ida, dygnet runt alltså. pappa jobbar ju hela veckorna. patte däremot har lovat att passa henne, för jag har fan inget tålamod.

och snart är det hockey. gogogogo!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback