failed!

jag kunde inte hålla mig. nu snusar jag mer än tidigare, bara för att jag kan. nu är bara tanken av att sluta igen, skrämmande. nåja, vi lämnar det..

efter lite morgonmys med min baby så packade vi in oss i bilen och drog till haparanda. jag fick förmågan att spendera pengar, helst pappas. varje gång vi stod i kassan och jag såg hur beloppet for högt över 1000 kr så fick jag ångest och ville bara gråta. stackars pappa.

ikea och hela ikanohuset var infekterat av finnar och ryssar så vi sket i det. pappa skickar med pengar till veckan så jag får fara med patte, som förhoppningsvis orkar komma med mig.

direkt jag kom hem hoppade jag och mitt egna lilla mongo (sara) in i bastun där ansiktsmasker och hårinpackningar förbrukades. skönt som fan.
nu spelar hon tvspel, jag fixar ihop lite grejer jag köpte samtidigt som jag ser hockeyn. ska snart slita ut henne på en prommis för att avsluta med film och myskväll, förmodligen ensam eftersom att sara ska toffla, för ovanlighetens skull.


lillasyster somnade på min axel så jag fick sitta i bilen halva dagen :(
där ser man föresten hur kort hon har nu för tiden, höhö.

imorgon blir det iallafall dop i boden, missar alltså kalixmatchen. fobannat.
det är dessutom första natten jag ska sova utan patte på flera månader. vilket jävla mörker.

Kommentarer
Postat av: mikaelf

choise, choise! :D det funkar!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback