makeup whore

tömde mobilen igen och hittade massa bilder från olika sminkningar, men mobilkameran är ju värdelös så det känns meningslöst att ens försöka få smink på bild. kul är det iallafall. tycker jag, inte patte. hihi.



idag blev vi iallafall bjudna på middag till morsan, eftersom att fredrik fyllde år igår. jag, patte, brorsan, berra, erik, morsan och stefan alltså. det blev lite fika också, men det är inte lika gott som mammas mat :) efter att vi legat och lodat i soffan ett tag så for vi och bokade bowlingen till imorgon och skjutsade hem alla. mamma hade skitbråttom hem till idol så jag fick slaska mig hem till fots en bra bit, blött och jävligt kallt var det. usch vad jag hatar den här årstiden.



hann iaf bara hem typ så ringde kixen och ville umgås så hon kom hit, och sen har vi bara lodat runt på stan och hos henne och sånt tills nu. nu ska jag väl fixa någon film och lägga mig i sängen. patte gaddar ännu och jag orkar inte vänta på han :) blööö..


här om kvällen hade vi mindre att göra när vi satt hos brorsan
och karlarna var hungriga så vi for till happis och åt.
och patte var lika mogen som alltid :)

FAN! jag insåg just att jag glömt min snus hos kixjäveln, så nu blir det ut i det blöta mörkret igen. gaaaaaaaaaaaaah!!

Kommentarer
Postat av: mikaelf

vad coolt det blev med vänster öga och höger öga! höhö!

Postat av: Sara

Ja saknar dig också jätte mkt :(

2008-11-18 @ 19:34:06
URL: http://farmorsara.blogg.se/
Postat av: Sanna

Var på handikappsomsorgen, hon jag pratade med var:



Katja Kostet Auno



Telefon: 0923-21677

Mobil: 076-1048915



Finns ju fler såklart, men där har du ett lättillgängligt nummer till en enhetschef där. =)

2008-11-20 @ 16:45:33
URL: http://skinfiol.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback