tävling

i smyg utmanar jag patte (smygreklam) i en bloggtävling. jag tänkte att jag skulle klara av att skriva mer inlägg under en dag än vad han kan. men han verkar ju ha snäppet bättre fantasi än mig så det verkar skita sig.

jag skulle ju kunna kopiera min och annis msnkonversation som vi haft under kvällen, men det vore ju dumt eftersom att vi bara har suttit i camen och gjort fula grimaser och tryckt upp konstiga saker i våra näsor. och skickar rebusar ala msnsmileysar.

det här var väl ungefär vad vi fick ur oss under alla dom här timmarna, förutom alla "hahahah" och "cp"

AnnMary säger (01:27):
jag kräktes tydligen hallon i fredags
AnnMary säger (01:27):
enligt wicky
AnnMary säger (01:27):
jag hade inte ens ätit hallon?
AnnMary säger (01:27):
kan hallon förväxlas med paprika?

frida säger (01:18):
jag har bestämt mig för att stå på den här stolen tills jag dör
frida säger (01:18):
om du undrar vad jag håller på med
AnnMary säger (01:18):
men haha
AnnMary säger (01:18):
lägg av
AnnMary säger (01:18):
du ska ju och måla cykeln med mig imorgon
frida säger (01:19):
tur att den här har hjul då
frida säger (01:19):
..synd att vi inte har en hiss

and so on. vad ska jag göra nudå? hon har gett upp. jag har ingen att leka med :(

Kommentarer
Postat av: Patrix

Lek med mig då!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback