student-lista och en jävla massa bilder

jag hittade en studentlista på nåns blogg, så jag snör upp den här. nog för att den var jävligt tråkig :)

berra och sanna, ni som är bra på att göra listor - gör en ny! :)

Bästa som hänt: bästa? jag har ju träffat världens bästa människor! (ja några av dem iallafall)
Sämsta som hänt: att alla inte blivit tightare förens nu när vi går ut, haha. och att jag inte skött skolan så bra som jag borde
Bästa minne: UMEÅ! helt klart.. eller de första dagarna när vi skulle lära känna varandra:) jag tror dock vi kommer få ganska många bra minnen nu sista dagarna =)
Sämsta minne: alla jävla bråk (läs klassråd)
Roligaste som hänt: svårt att säga. om man inte räknar med umeå är ju alla såna här picknicks på bron, utforskningsideér, skitsnack i sofforna och i källarn och allt sånt där jäkligt kul faktiskt :)
Tråkigaste som hänt: att jenny blev mammaledig :( kan inte komma på nåt annat.. tror jag
Nya smeknamn? ööhmm.. jag har fått rätt många: löken, röven, maggan, flaskan, ozzy och smirre (som i smirnoff ja) säkert några fler
Genomsnittligt betyg: öööh.. går det att ha sämre än IG?
Vad händer nu: nu ska jag bara chilla tills jag hittar någon gnutta motivation till hud- och spautbildningen:)
Klass-guru: KEIU! the one and only. haha
Din status på skolan: ööh.. vet inte. dom brukar säga att jag är otam eller inte rumsren. tolka det hur ni vill=) klassens pajas har jag ju redan svart på mitt
Favoritlärare: ni vet ju ändå inte vem det är. vi har iallafall haft turen att bara få bra lärare. det finns 2 undantag dock=)
Vad ångrar du: ingenting! ja förutom att jag varit ett slöarsle och inte orkat göra det jag ska
Vad kommer du sakna: att reta upp linda (hon har samma temperament som mig, om inte värre) och att sitta och munhuggas med henne varje rast och lektion :) även alla vrickade spontana saker vi fått för oss att göra. alla alldeles för oseriösa och oengagerade lektioner där man bara ligger på bänkarna och skrattar ihjäl sig medans läraren blir less och skickar hem oss. även alla saker vi gjorde i bäddrummen och med dockorna. misstolka inte:)
Det första du minns: att anki snörde ut katedern ur klassrummet första dagen och tog in ett barbord och barstolar och förbjöd oss att kalla henne för lärare
Är du nöjd med din gymnasietid: grymt!

åsså lite bilder på det






vattenkrig som spårade. pottan mosade ner mig i en toastol som sprack och orsakde tsunami och vattenskada
i hela skolan. hahaha



anki kramas med keiu =)


min och pottans kuvertmössa
pottan - galen finne
lökfrida - galen hiphoperska - röven man aldrig glömmer










jordgubbskrig osv=)


<3 miss you
















såhär tycker soppe att jag ser ut =)











jenny och pottan kladdade på mitt skåp=)


NÄ nu orkar jag fan inte lägga upp fler. jag har ju bilder till förbannelse!

http://fjixen.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1167606001&id=23419844

där finns det nog lite bilder om inte annat=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är juh int annat än att en del bilder väcker upp gammla minnen.. Saknar den tiden som var faktiskt ! Men men saker å ting är juh som dom är..

2008-05-19 @ 22:17:25
Postat av: soppe

du saknar henne va? :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback