önskelista

det börjar ju bli dags att önska sig nånting nu. om man gör sånt i den här åldern?! :)

förutom en gul hummer, en lägenhet och pengar till sillisar så vill jag ha den här;



en volumaster alltså.. kixen pillade på med den i mitt hår igår, och jag hade inte en enda produkt i håret och ändå blev det fluffigt som fasen. precis som det ska vara :) mitt hår kör ju platt fall annars, oavsett hur mycket spray jag använder.

jag har ju en sån här redan, som iofs också funkar rätt bra. men den är så klumpig och lockarna syns mycket tydligare

dessutom är den ju faktiskt till för att locka håret, och inte ge det volym. men man tager vad man haver =)

öööh.. sen vill jag nog inte ha så mycket mer :) eller det är klart jag vill.. men jag får återkomma :) orkar inte googla fler bilder=)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback