less!

idag är jag less. jag har ont i magen och i ryggen också. jag är gnällig och trött på allt. dessutom har min 64-tumme börjat värka nu så jag kan inte spela något mera på ett tag. åååh..

snart kommer mamma och hämtar mig, då ska jag fara dit och kramas med tyzon och zigge och kanske hoppa lite studsmatta. jag vill bara att det blir sommar nu så jag kan sova bort hela dagarna och vakna mot kvällen för att bege sig till mamma och grilla, spela lite fotboll/kubb på gården, hoppa studsmatta och sen springa ner till dj-skolan och spela vägg. det är grejer det!

månne om näsbyängarna har torkat ännu? jag är sjukligt sugen på att spela fotboll! men först måste jag bli frisk.. jävla förkylning.


Kommentarer
Postat av: berra

oj vi lär va slitn och less på spriten ;/


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback