haha gamla bilder

jag och kixen sitter och ser hockey och samtidigt passade jag på att kolla igenom hennes bilder.. har några snyggingar från när vi söp sara under bordet för några år sen =) både jag och kissen var spiknyktra, men sara tömde hennes farsas barskåp.. och ja.. blev väldigt onykter =)




hon var full och glad men sen försvann hon spårlöst



vi hittade henne mitt ute i ingenstans och jag fick leda henne hem.. och tungt var det =)




sen var det bara att traska hem..  kixen säger att jag inte får lägga in bilder på henne.. lite förändring det är ändå =) och fan vad blond jag var.. nu vet jag inte vad jag har gjort med texten. skitsamma. nu går jag, hejrå!


Kommentarer
Postat av: Sanna

hahah, Lycklig tjej där på andra bilden :O.

Postat av: saaaas

Haha friiiida din blogg kan hela världen läsa. Alla kommer ju skratta ihjäl sig och börja med mina fylle miner :O

2008-05-18 @ 14:03:02
URL: http://farmorsara.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback