bilder

jag hade grymt kul igår den tid jag var vid medvetande :) idag har jag dock fått äta upp det. fyfan.
och stackars loyd :/ han får alltid ta all skit av mig när jag fått i mig lite för mycket av det goda..

lägger in bilder på
bilddagboken. bloggen segar så.

image897

image898

image899
kolla vilken pimp jag är! :)

image900
älskling:)

image901
vad glada vi ser ut :)

nej, nu måste jag städa upp lite här. sara det klantarslet råkade ju slå sönder ett glas, vilket resulterar i kladdigt tangentbord, golv, bord, glas i röven och i fötterna.

träffade malin med familj utanför snurran tidigare idag. fyfasen vad söt ungen är! :)

Kommentarer
Postat av: Berra

Hah, de är nog första gången jag varit snygg när vi druckit god dricka, och vi som inte ens hann ut ;(

Postat av: Berra

Nja, tog oss ju inte ut på hotellet, blev lite tjaffs å sånt, men jag hade en kul kväll i alla fall :) första gången de blir bråk och jag inte är inblandad tror ja ;)

2008-05-04 @ 18:01:52
URL: http://berramagnusson.blogg.se
Postat av: Berra

jag är säkert hälften av dina besökare varje dag ;D men du måste uppdatera lite oftare så ja har något att göra:)

2008-05-05 @ 16:06:14
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha ja det är ju sant :D men hörru, jag har ringt flera tusentals gånger typ, men du svarar ju inte!! :O men jag har tenta på fredag så jag måste plugga som ett sär till den så antingen i helgen eller till veckan styr vi något va?! :)

2008-05-05 @ 22:18:11
Postat av: Karin

trevliga bilder:)

2008-05-06 @ 14:21:42
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: mu

du kan ju våga visa ditt ansikte på några bilder också.

2008-05-06 @ 19:02:22
Postat av: Camilla

Jaha ja just det ja! =) men jag kan komma förbi med det imorgon när jag far på träningen. Skall verkligen försöka att komma ihåg detta!! :)

2008-05-06 @ 22:02:09
Postat av: frida

mm den dagen du slutar vara en sån råtta

2008-05-06 @ 22:46:48
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback