ännu mer bilder

jag vet att ni älskar mina egobilder, så därför ska jag bjuda på några såna från idag:) jag har äntligen hittat studentkläder (tror jag) OCH bröllopskläder.. och lite mer kläder :) nu ekar det dessvärre på kontot. studentklänningen var för stor så antingen måste jag sy in den, eller äta upp mig. för jag blev kär som tusan och var tvungen att köpa den iallafall. nu när jag ser bilderna på den blir jag dock osäker om den är så fin som den var då jag köpte den :/ får jag skylla på att den ser bättre ut live?
har hittat mina livs solbrillor också.. äntligen! och skor.. mmmmm


sara påväg till lulle


studentklänning? jag har ju inte så mycket som håller uppe den så mamma måste
sy in den isåfall=) den pööösar så


till bröllopet?! haha här snackar vi stor klänning alltså! fyfasen, hur man än ställde sig så
blev klänningen ett tält runt mig. me like. fast jag gillade den egentligen inte. gillar inte
blommor och sånt tjaffs, men sara tvingade mig.
och nej, så lång är den inte. det är bara konstig vinkel


jag påväg hem. nya glajjerna på skallen:)


igen

nej nu orkar jag inte lägga upp mer. har maaaassa nya bilder som jag kan lägga in nångång.. när jag orkar :)
nu måste jag fortsätta vara social. ska dra en modevisning för pappa också, på hans begäran. sen när har han
börjat bry sig om kläder? nåja, han ville iallafall se det jag köpt idag =)

måste lägga upp en låt sen också som gått på repeat idag.. m-m-mmmmm

Kommentarer
Postat av: Sanna

Klänningen får tummen upp för mig, Grymt fin var den! :) Och jag tycker inte ens om vitt, men aja, sitt eget bröllop och studenten är undantag! :D

Postat av: Berra

Åh så söt du var i båda klänningarna :) nu längtar jag ännu mer till studenten :)

2008-05-09 @ 07:23:26
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Berra

ooohno ;( vill inte bli kallad för något sånt ;O jag är Berra, the worlds greatest :D

2008-05-09 @ 07:26:45
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fyy vad fin!: )

2008-05-09 @ 11:35:56
Postat av: loyd

Kan du inte gå i mjukisar och nån sliten tröja och ge dom andra barnen en chans att synas??

2008-05-09 @ 13:52:47
Postat av: jenna

jag ÄLSKAR, och då menar jag ÄLSKAR din vita klänning..

2008-05-09 @ 20:59:30
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: CRW

Hade jag vart en solstråle och du månen och den klänningen var en blomma så hade jag varit kär i dig... men nu är jag tyvärr ingen solstråle, och klänningen är ju som sagt vit.. och ja, vad ska man säga? Vacker var/är du/den iallafall.. Varma studentkramar från STENALINEgrabben 142,5mil söderut^_^

2008-05-09 @ 23:41:14
URL: http://fiffomixxo-FAN
Postat av: Anna

fina klänningar. gillar den blommiga!!

2008-05-13 @ 18:43:04
URL: http://annakubel.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback