just so you know

min ögoninflammation har bara blivit värre under natten. hahaha. mitt högra öga ser ungefär ut som.. ja ungefär som brorsans gjorde när det var som värst. utan det blåa/lila/gröna då. men svullnaden och blödningarna i ögat är faktiskt ganska lika. och halsen är ungefär lika svälld som ögat.
men det är bara att ta det som en man. nu är jag påväg till skolan :) ska gå dit, tror dock inte jag blir där länge alls.
känns inte som att jag orkar det.
sen ska jag ner på stan och köpa en skinnjacka, som kixen tvingat mig att göra.

jag har varit vaken i kanske 20 minuter och jag har redan hällt i mig 4 koppar te.
igår räknade jag kopparna till 25. det låter inte så normalt i mina öron. äh, det är ju gott.

image724

..fast nu när jag har bilden framför mig inser jag att jag kanske överdrev liiiite iallafall:)
den här bilden tog jag i slutet av hela skiten. så det ser ju "fint" ut här :)


Kommentarer
Postat av: Fegon **

Det där är ju inte ens nästan som när det var som värst?:D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback