jag och mitt dumma huvud alltså

jag sitter jämt och ständigt och raderar bilder från bloggen, för att det är så jobbigt när det bara står att man laddar upp massa bilder och aldrig några inlägg typ.
det slog mig precis att bilderna försvinner från inläggen också. gah!

aja, skitsamma.

jag försöker hitta ett southpark-klipp som jag och lillbrorsan alltid går runt och härmar. men det är borttaget överallt och står att det bryter mot några regler :S

mystery of the urinal deuce heter det iallafall och den som inte skrattar åt det måste det vara nåt fel på. haha. jag gillar inte south park annars men det där är fan det bästa som finns :)

nu ska jag väl dra på mig lite kläder och pallra mig mot kixen.



kan väl bjussa på dom där bilderna från igår :) togs inte alls många bilder.
jag klippte mig igår. men jag vågade inte röra luggen, som man kanske ser :)

image723
jag gör framsteg. den här gången hann jag smita så bara armen blev med :)
brorsan, josse och hennes kompis. vad hon då hette.





äh, får fixa bloggen sen. måste fixa headern iallafall. nu orkar jag dock inte.

Kommentarer
Postat av: Daavd

skojja inte. shii

Postat av: EMMA

Fint ;)

2008-03-03 @ 11:16:01
URL: http://empooo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback