hundtricket?

jepp, vi har fått tillökning till familjen. eller fått och fått. köpt snarare. och vadå vi? stefan har. mamma har.
en vit schäfervalp sitter just nu i mammas famn påväg hem från överkalix.
jag ska fara dit och kramas med han nu. först skulle han heta berit, men det skulle bli lite feminimt. vad sägs om bert? åke? ulf?

image744
såhär ser skönheten ut. det är dock inte den på bilden
när mitt minneskort behagar att titta fram ska jag knäppa massa bilder och lägga ut.

fast tro inget konstigt nu. tyzon kommer alltid vara min baby. men knutten måste ju givetvis också få en chans, iallafall då han är valp.

image745
tyzon har ju faktiskt också varit valp en gång. tro det eller ej.

den här dagen har varit underbar. flera såna tack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod :)

2008-03-14 @ 01:39:45
Postat av: EMMA

Åh vilka sötnosar! :D

Postat av: fiffo

anonym aka loyd: det var inte din förtjänst:)

emma: ja visst är dom! :) tror du jag får napp om jag far ut och raggar med dom? :P

2008-03-14 @ 09:53:16
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Emelie

Gud, så söt!! Saknar verkilgen hund.. var så mysigt

2008-04-11 @ 23:11:27
URL: http://emeliebystrom.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback