fredag.. igen

fan vad tiden går snabbt. snart kommer patte hem. hoppades dock lite för mycket. trodde han kommer hem nästa månad, men det är ju en heeeeeel månad kvar ju :(

loyd har lånat ut ett minneskort åt mig så nu får ni lite bilder =)

image746
hello fellas

image747
jag älskar dig redan! :)
lite napp jag fick när jag testade hundtricket idag.. osh. dock var väl medelåldern 85 år.. men..

image748
right back at ya

image749
du är det bästa jag har, puss! :)

image750
cheeeeses

image751
hann till b4 för en fika också. kixen var där som vanligt.
jag berättade nåt som hade hänt
frida - har jag berättat blablabla?
kix - nääe?
frida berättar
kix - näääe? haha.. oj. coolt. blabla
jag börjar prata med camilla
kix - alltså vem försöker jag lura? jag läser din blogg varje dag, flera gånger!

image752
"vi kör en fridapose"

image753
jag och sara kjamas

image754
i kind of love you! :)

image755
min nya mysse!

äh vafan.. kolla
bilddagboken istället.

ska fortsätta dricka min brämhultsjuice och gnälla över att jag får sår på tungan.
vågar nämligen inte gå ut och koka te då jag är ensam hemma :/ fast iofs. pappa har köpt en tekokare, aka vattenkokare så jag skulle kunna ta in den hit. äh.

att se fram emot; morgondagen hos sara, torsdag och dundret, påsklovet i boden, hockey imorgon, patte.

pusshej

Kommentarer
Postat av: A

Du gillar uppenbarligen din nya kamera? :|

2008-03-14 @ 23:42:11
Postat av: fiffomiffo

jo:(

Postat av: EMMA

Du har fina ögon!

2008-03-16 @ 10:02:41
URL: http://empooo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback