Dundret!

jag älskar stället alltså. det är tillochmed bättre än hemavan. osh. orkade dock knappt ta några bilder, då vi hade fullt upp med att åka.
wennström aka _biffen_ var där också, och nu har vi bestämt att jag ska dit snart igen och åka. egentligen skulle jag med sara och hennes familj till kåbdalis nu helgen som kommer, men jag bojkottar dem och far till dundret istället :) tror jag.. om ingen kommer med mig har jag ju iallafall han.

allt var perfekt idag (förrutom de minutrarna jag tjurade ihop totalt).
kunde inte ha varit bättre snö alltså. nyvallad bräda, våldskörning i skogen. nästan framåtvolter i halfpipen, där var det dock inte lika bra snö. isigt som satan. men det gjorde det bara farligare och roligare :) och nu snackar vi halfpipe, inte ett jävla dike som det är i kalixbacken.
bara lite sol, sådär lagom så man ser vars man åker. perfekt väder bara. åsså sällskapet då :)

däremot slog det mig hur mycket jag hatar slalomåkare. dom tar fan upp heeeeeela backen när dom var och sicksackar sig fram där, och dessutom sprutar dom snö i ögonen så man blir helt koblind. det gör dock jag också, fast då snackar vi snö, som i lavin. och det bara för att jävlas.

av någon anledning har jag och sara varit riktigt sexuella varje gång vi åkt i liften idag. först började jag låta som en säl, sen spårade det som vanligt och jag började köra massa parningsläten. ett tag senare såg jag hur keiu, som stod i liften framför, nästan la sig ner och skrattade och skrek att hon höll på att pissa ner sig. busted! haha om hon hörde måste ju alla andra också ha hört. darn.
nåja, sen våldtog sara mig med liften för att hon inte lyckades med det hon skulle osvosv.
när vi åker i kalixbacken blir vi alltid utvecklingsstörda, av någon anledning.

image775
såhär glad var jag 6 på morgonen





sen har jag hittat min soulmate. en tjej som också älskar modo! OCH skröder! äntligen någon man kan prata med.
alla killar säger bara "nä tjejer kan ingenting om hockey", "tro inte att du vet nånting, du är tjej" yäyääää.


jäklar vad långt det blev idag. jaja, måste stressa vidare nu.

Kommentarer
Postat av: Josie

Yes, Victor är jätteduktig. Och han är ju så ung också. Han spelade faktiskt i min lillebrorsas lag när dom var yngre.

Ja, på Kempis har man spenderat mycket tid! Ja, det ska bli spännande! Men jag tycker det är jättesynd att Harald slutar :(

Postat av: Josie

Men du kanske ska coacha laget nästa säsong då! :D Du kan ju anmäla dig till eventuella tränare, haha. Förstår att du inte skulle banga! Jag skulle inte bangat en hockeyspelare ;)

2008-03-20 @ 22:03:03
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: Josie

Haha, ja det tror jag med, hade fan aldrig gått :P Mja, det ska vara om han frågar då :)
Jaså? Vad spelar brorsan din i för lag då?

2008-03-20 @ 22:31:01
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: niclas fredrixon

Hata slalomåkarna hur mkt du vill så länge du inte nämner nått om twintippåkarna, dem serru behöver inte leka telemarkare ;P

Sen dra vi väl till med ett citat så jag låter som 45år, "på återsende" xD

Bloggen är uppdaterad nu btw, och bara de innebär ju att jag är död inom veckan, de var ju så fruktansvärt värt!! Fan oxå ;P "Vapen dödar inte, religion gör!"

Se ya*

2008-03-21 @ 10:07:50
URL: http://niclasfredrixon.blogg.se/
Postat av: fiffomiffo

fredrixon:
haha dom skvittrar ju minst lika mycket snö :) men du åker väl bräda? :O
jag började läsa, i sömnen, men jag får ta tag i det senare. kände att jag inte riktigt var vid medvetande tidigare.

syns vi ikväll? ;D

2008-03-21 @ 20:41:41
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback