doooh

frida - är tabletterna slut?
pappa - ja jag tror det. har du provat pronaxen?
frida - näe vad är det?
pappa - det hjälper iallafall mot din feber och huvudvärk.. men inte illamåendet kanske
frida - nej du vet att jag inte äter huvudvärkstabletter!
pappa - men du kan väl pröva?
frida - nej! anledningen till att det står "skölj ner med mycket vatten" är ju för att det isåntfall är vattnet som lindrar huvudvärken
pappa - du verkar jämt så mycket smartare än vad du är
frida - men jag är ju smartare än jag verkar?
pappa - nej, ta inga mer piller nu

Kommentarer
Postat av: M a r i a

svar: Haha jag blev också chockad när snön kom och hälsade på oss här i söder förra veckan :) men men.. vi måste ju få lite vinter vi också

Postat av: Karin

haha jaa kan be henne maila över ett foto så ska jag avgöra:p

2008-03-26 @ 08:29:34
URL: http://karinolofsson.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback