bild

image794



jag hittade en bild som låg och skräpade på datorn som jag lika gärna kan lägga upp här. det är från förra vintern när sara gjorde några tafatta försök till att lära mig åka skidor. hur det gick ska vi inte ens gå in på :)


nu ska jag duscha och klä på mig och sen ska jag gå till farmor och farfar. mådde ju inte allt för bra igår, men nu verkar det ha lugnat ner sig. däremot är jag mer förkyld än någonsin idag.

lisa ringde igår och frågade om jag ville komma med till camillas stuga och umgås idag, och det är klart man ställer upp ;) hoppas jag inte smittar.

och om ni har tråkigt kan ni ju alltid läsa
brorsans blogg.
han är den enda (ja, förrutom jag själv då) som får mig att skratta tills man börjar fundera på om det är riktigt normalt.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du har lika vackert väder som jag har. Solen skiner och himlen är blå. Kan det bli bättre?

Postat av: Berra

Sweet! När sara lärt dig åka så får du lära mig:) så kan vi fara på en mysig skogsutflykt med lite passoa i väskan. myyyys :)

2008-03-26 @ 11:29:35
URL: http://berramagnusson.blogg.se
Postat av: Saaas

Jag tror fan att jag ska öppna en bamses skidskola till såna som är plus 18 jag tror jag kommer tjäna bra på detta :)Wohooo yoyo

2008-03-26 @ 13:24:30
URL: http://farmorsara.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback