..anledningen till att jag inte blev estet

ja, nu tog jag tag i saken och gjorde klart kollaget som jag släpat med sen 2an (?). har även gjort bort ett arbete i estetisk verksamhet, och nu kollaget, så nu är jag heeelt klar med den kursen.
hon sa att om dom 2 grejerna jag hade kvar är bra har jag mvg i slutbetyget. mvg? i estetisk verksamhet? jag? det låter dumt i mina öron.
nåja, hon får väl tro vad hon vill :)

ett av arbetena vi gjorde, och ett av dom första var det här;
image739
minns inte vem jag gjorde det med. men sara och pottan var då med. och en till.. tror jag?
vi skulle iallafall göra ett sjukhus-rum som vi själva skulle vilja vara i om vi var sjuka.

och såhär blev kollaget;
image740image741

nu syns ju inte färgerna och alla detaljer på bilderna.

haha sjukt fult egentligen.
men tanken var att jag skulle göra det svartvitt och bittert, men det blev raka motsatsen?
skulle iallafall vara nån känsla, eller nåt vi tycker om. så jag blandade ihop dom och sådär blev det.
tillochmed alkoholen finns med ;)
mischa barton passar dessutom bättre i den där munnen och med 2 olika ögon från 2 olika personer :P
ni skulle ha sett när jag satt munnen fel väg. hahahah.. låg och skrattade för mig själv i säkert en kvart. lättroad.

nä nu måste jag börja med projektarbetet och plugga till biologiläxförhöret som jag har imorrn OCH teoriprovet, som jag också har snart. igen. haha.

Kommentarer
Postat av: Berra

Det är bara å fixa i min blogg nä du vill ;) men ditt kollage blev ju grymt snyggt ;O måste också göra nå kollage, så tråkigt ;( gillar inte bild;P

2008-03-13 @ 10:28:50

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback