:(

gah, jag har gjort det igen!
jag somnade i duschen.
vanligtvis brukar jag lägga mig ner i duschen. men den här gången satt jag, för jag var/är skittrött och ville inte somna, då jag har rätt bråttom.
men nog fan somnade jag, och jag har sovit där i över 1 timme i nästan det varmaste vattnet. jag har typ fått fjärde gradens brännskada över hela kroppen, haha.
näe men varmt var det iallafall.


jaja, nu är det bara lägga in en högre växel och klä på mig, packa väskan och sen far jag till kixen.
saknar verkligen att bara ligga i hennes rum och spekulera och skratta ihjäl mig. med henne då såklart.
kan hända att hon sminkar mig också. vilket hon alltid gör. hon har förmågan att sminka mig till en helt annan människa, vilket jag inte tackar nej till.
sen får vi se vars vinden bär.



tänkte säga att bilder kommer sen. men det gör det inte alls. har ingen kamera än. gah!




image701

i miss you <3

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Jag tror inte att jag förstår riktigt vad du menar. Kan du precisera dig? :)

Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Jag har faktiskt aldrig råkat ut för det innan, så därför vet jag inte heller hur man återställer det. Troligtvis har du råkat ta bort någon kod någonstans när du meckat med bloggen.. så mitt tips är att du återställer kodmallarna

2008-03-01 @ 19:19:29
URL: http://mimmisdesign.blogg.se
Postat av: EMMA

Hur lyckas du lilla vännen?? :)

2008-03-01 @ 21:45:20
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: P

Miss u more!

2008-03-03 @ 12:51:31
URL: http://patrixxx.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback