what to do?

jag tvingade loyd att ringa och väcka mig vid 12 (?) imorse för att jag skulle till tandläkaren. i min värld är det tidigt. iallafall om man går och lägger sig 7-8-9 varje morgon. därför tycker jag att jag borde vara iallafall lite trött nu, men det är jag ju inte.

nu är det så att camilla kommer hit imorgon rätt tidigt, för vi har missions. eller det är inte därför egentligen. camilla ringer alltid mellan 7 och 9 på morgonen, skriker och hatar för att jag sover. för klockan 7 på morgonen ska man tydligen vara vaken, ha hunnit morgonpromenera, duscha, äta frukost och plugga, för att nu vara påväg ut och upptäcka världen.

hur som helst. hon pratar så mycket så jag filtrerar bort hälften, per automatik, och fattade alltså inte när hon kommer. 9 tandläkare, 10 läkare, storma huset, bäst att vara vaken, fara iväg. vaaa?

nu är väckaren ställd på 8 och jag inser redan nu vilken dum utmaning det är. om jag mot förmodan skulle vakna, så kommer jag vara en jävla plåga hela dagen. jag är ju inte den som är den. men fan i helvete när man måste stiga upp den tiden på morgonen.

huvudvärken gör sig påmind titt som tätt och ryggen skriker efter massage. eller iallafall att jag ska rulla över från magläge till ryggläge. påtal om det.. snart ska jag och kolla min ljumske hos doktorn. det känns ju jävligt kul.. det som är ännu roligare är att läkarens namn inte ens går att uttala, och att han har mer hår på fingrarna än vad jag har på huvudet.



You've got magic inside your finger tips
its leaking out all over my skin
everytime that i get close to you
your makin me weak with the way you
look through those eyes


 

Kommentarer
Postat av: EMMA

haha ja, det mår jag också bra av, dock inte min kropp. Allt jag stoppar i mig sätter sig direkt på magen, jag blir typ tokig :D Så.... på mpndag ska jag börja jogga före frukosten och sen äta nyttigt. Hoho.


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback