helgen.. typ

nu är jag hemma. fan! och intet att farsan kommit hem ännu, eller ens hört av sig. kul liv. äh, jag har ju idominen nu. det är fan det enda positiva med att komma hem igen.

fredagen förlängde mitt liv med några år. det blev många skratt och vi sysslade med saker som nog inte ens går att bortförklara. haha. sara spydde iallafall innan vi ens hade satt oss i bilen. det svinet:) jag har kännt henne hela mitt liv, sett henne (för) full halva mitt liv, men inget toppar fredagen. hahaha. det var helt galet. hon kunde inte ens gå normalt utan studsade fram som nån annan dåre. ääh..

formen innan vi for:



efter att vi kommit fram, sjungt och dansat till idol-ola (gaygaygay) och efter att sara kastat min parfym i marken så sökte vi oss mot öltälten. sara stal min mobil och gick in med anders och keiu. det gjorde inte jag. istället sprang jag runt och sökte alla dom där hela kvällen. träffade massa kalixbor och inte kalixbor som underhöll mig. sen när jag började lessna och var påväg att ställa mig på e4an och lifta så mötte jag david. YES! min räddning. vi ringde som dårar men hon var som sagt inte i sin finaste form och hade lite svårt att förstå nåt överhuvudtaget, haha. aja, sen blev det karusellande, öltältande, ännu mer skratt, buskar, springande, dansande, smugglande, sökande, drickande.





sen försvann dom igen, och då stod jag där med jens och david, och min mobil, utan batteri. YES igen! vi kollade på slagsmål, kaxade, pratade med folk och ja.. jag vet inte. bara fördrev tiden. sen äntligen så hittade jag dem igen, eller david gjorde. så då var det bara att hoppa in i bilen och gasa hemåt.
väl hemma började sara spola bort det hon lämnat efter sig på gården, jag gick in och styrde mat. fan vad grym jag är på att laga mat!
sen sov vi.



på lördagen vaknade jag klockan 9, klarvaken. sara skjutsade mig till läggan så jag fick ta en sista dusch där, gaah.. sen lallade vi runt, blabla. jag for hem, hämtade grejer och sen sökte jag mig till morsan igen, där jag skulle vara hundvakt.
camilla ringde och ville ha sällskap, och det ville ju jag med så så fick det bli. jag gjorde ett patetisk försök att laga mat, men när jag satt där och åt direkt ur kastrullen och blev hånad av morsan och stefan så la jag ner det. det smakade skit rent ut sagt, fan! tur att camilla kom med kinesmat sen.




sen drog morsan och stefan, och jag och camilla funderade på vad vi skulle sysselsätta oss med. vi drog raggen, köpte lite grejs och for sen hem för att sminka oss till människor, för att sen fara ner och dra en mjukglass, som camilla så gärna ville ha.
jocke ringde och ville ha skjuts och camilla drog. sen kom hon inte tillbaka mer. förens sent.
jag satt där på altanen med alldeles för hög musik, försökte få hundarna att sluta slåss, försökte få myggorna att sluta finnas, försökte få tiden att gå snabbare.. utan resultat.

istället började jag sminka mig och sen mitt i allt var camilla hos mig. planer om hotellet började smidas, men jag orkade fan inte. fast när vi satt oss i bilen och var påväg ner mot stan så började telefonen dampa och alla bad mig komma (varför händer det bara när man är nykter?), så det var ju bara att offra sig. jag gick in, drack, gick ut. typ. fan vad det sög. folk till förbannelse. gah! såg några pudlar skrika på en scen, tog massa bilder med fel inställning på kameran, så det blev inga bilder alls, typ.

jag gick till patte iallafall, och där blev jag. vi låg där och mös på och sen började vi kladda på varann med bläckpennor. sen mös vi lite mer och mitt i allt sov vi. eller jag iallafall. jag vaknade med oläslig text och en halv giraff på min kind.. som jag då hade ritat på han, somnat på och sen smetat ut över mig själv. det är ju underbart.. sen somnade vi om, jag blev väckt av telefonen, for ut och löste lite världsproblem, smög in, somnade, vaknade, kramades, kramades lite mera, såg på tv och sen sov vi igen. kring 8 eller 9 eller vad den var så kom sara och hämtade mig och vi löste lite mer problem. träffade camilla och jennifer på stan så vi for och ställde oss på en parkering, coolade, utvärderade, pratade blabla. sen for jag och sara hit och lallade på. jag har aldrig uppskattat en dusch lika mycket som idag. det gick en hel balsamflaska och sen var håret sig själv igen.



sen låg vi bara och pratade lite mera för att sen fara ut och dra raggen.. igen. den här gången i byar. det gav inte så mycket. det regnade och var bara jävligt jävligt.

nu ligger jag här på ett golv och fryser ihjäl. i brist på annat. är inte trött längre. däremot har jag ont i min jävla hals. har varit sjuk mer eller mindre sen patte for till florida, och det var flera månader sen. ge mig piller! ska snart söka mig till morsan och sova där inatt tror jag. det är inte kul att vara i det här huset själv ska ni veta.

publishme suger ganska ordentligt ikväll så jag lägger upp bilderna på bilddagboken istället. nångång..

äääh, the end!




du är bäst i världen :) miss u

Kommentarer
Postat av: saaara

Tas bort den där bilden när vi är på väg hem. Jag vill inte ha den där tack! :P

Postat av: Fegon

JAG KAN FAN INTE BLI LÅNGHÅRIG IGEN JU

2008-06-30 @ 15:38:31
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: A

Vars är alla bilder jag fotade på dig i bilen!?! :O Du är feg som inte lägger upp dom :(

2008-06-30 @ 16:41:37
Postat av: frida

anders: jag skyddar ju mig bara mot större nederlag

2008-06-30 @ 16:58:11
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: A

buuhuu, du är feg :O

2008-06-30 @ 18:28:47

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback