slut som artist

jag orkar inte skriva om kvällen. dom här bilderna får sammanfatta:
kolla
bilddagboken sen. där lägger jag nog in mer bilder.. kanske






inga kommentarer.. hahah. vi luktade då inte gott sen kan jag säga






lukta under armen?






jag försökte tigga sovplats hos Patte men det gick inte så bra, så Emva
skulle hjälpa mig med att hitta nånstans att sova, haha. tydligen så gick
ju inte det heller så bra.

och avslutningsvis kan ni få se en bild på Alles rumpa:



nu behöver jag sömn, snus och sällskap. gaah

Kommentarer
Postat av: A

Ta bort mig omgående! :@ Annars lägger jag upp alla bilder jag tog från din kamera :O

2008-06-02 @ 20:15:01
Postat av: frida

det kan ju bli lite svårt eftersom att kameran är här (tom) och bilderna du tog på mig satt jag direkt i papperskorgen, och den är tömd nu!!!

Postat av: A

Du tror inte att jag tog kopior medans jag hade kameran här!? :O Hur fuck up tror du att jag är egentligen :S

2008-06-02 @ 20:24:28
Postat av: frida

du hade ju inte ens kollat på dom sa du ju :@ hoppas du har nåt kul i din väska!

2008-06-02 @ 20:28:35
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: A

Du är elak!!! :@

2008-06-02 @ 20:33:33

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback