skitmorgon

jag somnade inte förens 5 och det är väl inget konstigt. men att jag vaknade frivilligt halv 8 en måndagsmorgon, det är fan i mig konstigt. det har ju inte hänt under mina 12 (?) år i skolan.
dessutom är jag tröttare än fan och sitter bara och gnuggar mina hamsterögon och smider bortförklaringar för att slippa den här utedagen med klassen. dom har lovat regn föfan!

nu är det iallafall gjort, björnen har vaknat, och jag vågar inte lägga mig igen. väckaren har en tendens att bara slå av mitt i allt. mest troligt är det jag som slår av den, omedvetet.
grejen är att jag fryser ihjäl nu och skulle döda för att lägga mig under täcket en sväng. ääh.

pappa började demostrera våran "nya fina dammsugare med skitfin sladd och underbart ljud, som dessutom suger bra som fan" när jag vaknade. i protest svarade jag att jag också suger bra som fan, tillochmed bättre än dammsugaren, och sen gick jag. det kan ju tolkas på många sätt. hoppas han tog det rätt.




<3

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Men, det är för att jag aldrig blir riktigt tillfredsställd av mina designer.. Så jag söker efter den rätta :D haha!

Postat av: Patrix

<3<3<3<3<3<3

2008-06-09 @ 13:00:09
URL: http://patrixxx.blogg.se/
Postat av: junifeeert

va äre för idioter som har kommit på att vi som ska till pottan på frukost får inte åka på flaket?

2008-06-09 @ 16:03:58
Postat av: frida

jennifer:

ingen aning? det har jag inte ens hört. idag sa vi då att vi vill att alla ska åka med varann

2008-06-09 @ 16:11:23
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: berra

Vem har sagt att dom som ska till pottan inte får åka? vi är ju en klass å då åker man ju tillsammans, champis fruksot får man ju välja själv tycker ja:)

2008-06-09 @ 20:10:22
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: berra

Okej.. aja inte mitt problem. jag tror inte jag kommer synas över dendär vi ska åka på studenten ;( måste betala någon som står och håller upp mig eller leker pall under mig:)

2008-06-09 @ 20:28:14
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så blire ur världen, ingen av oss som ska till pottan kommer att åka med er, med tanke på de vi fick höra idag, skitsamma vem de kommer ifrån.. Vi går ändå inte ihop, så de var nog i slut ändan bra att de blev som de blev! Sen ska nog även tillägas att i vilket fall som helst så kommer inte personerna som har sagt att vi inte får åka erkänna de iaf, så ingen mening med att ens försöka ta reda på vars ifrån de kommer..

2008-06-10 @ 00:25:24
Postat av: Jennifer :)

det hade tydligen sagts idag på skolan att någon/några inte ville att vi skulle åka med eftersom det var delad frukost,eftersom det tydligen vart tjorv uti det,inte så kul att komma och åka när man vet att man är ovälkommen av nån och då har en person fixat annat för oss att åka.. det är vad jag fått veta inte något jag hört personligen..

2008-06-10 @ 00:31:11
Postat av: frida

ja men våran klass är ju full med bitterfittor och det vet vi ju sen tidigare. jag skiter i vem som har sagt det egentligen. tycker bara att det är be dom skita ner sig och glida iväg och komma med på flaket iallafall. det enda jag hört är att vissa tycker att ni (och jag) varit oengagerade när vi inte kommit med på alla grejer som dom andra har planerat, så att vi får rätta oss efter vad dom har besämt. jag fattar om ni vill ha en egen frukost så jag förstår inte varför dom börjar kackla så förbannat. skitklass.....

2008-06-10 @ 00:36:41
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: Jennifer :)

Postat av: junifeeert

va äre för idioter som har kommit på att vi som ska till pottan på frukost får inte åka på flaket?





inte jag som skrivit detta så du vet :P



2008-06-10 @ 01:02:08
Postat av: Jennifer :)

ja nå alltid ska det ju vara nånting alla kan ju inte bli nöjda ,, man ha ju heller inte alltid tid å anpassa sig kanske , tex först fick ja höra at det inte sku vara nå möte så ja tog på mej jobb å sen plötsligt skulle det vara möte så då kunde man ju inte fara :P väldigt dålig komunikation i klassen men det blir ju så för mkt tjejer med olika tycke i samma rum ;P



2008-06-10 @ 01:04:17
Postat av: frida

jo exakt men så har det ju varit i 3 år nu. men eftersom att jag inte är i nån av "grupperna" så är det jävligt jobbigt att ena halvan säger en sak och den andra säger nåt helt annat och jag står bara där i mitten och får ta all skit samtidigt som jag inte fattar nåt :) dooh.. men nog vet jag det löser sig. klart ni ska komma med på flaket som dom fixat, vi tar ju ändå bara studenten en gång :)

2008-06-10 @ 01:09:50
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: Jennifer :)

jo kan tänka mej att det är jobbigt ,, är inte så brydd om va nån säger men det känns ju lite väl taskigt å säga nå sånt så nära inpå studenten :S fats då var det nå liknande att dem inte bestämt till 100% om vi får åka lr int hehe(jag far dit soppe far;P) nä men jodå det löser sig nog på nå sätt men nu hade dem väl fixat nå annat å åka i redan så det bli nu det annars blir det bara tjorv å dålig spänning mellan alla för det smittar ju av sig rätt lätt irritationer :P

2008-06-10 @ 01:33:00
Postat av: sandra

2008-06-10 @ 11:07:02
URL: http://sandrrrra.blogg.se/
Postat av: sandra

thanks!;)

2008-06-10 @ 11:07:40
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback