packing box

frida säger (13:33):
hej
Kixen säger (13:33):
tja
frida säger (13:33):
haha vad bögigt det här känns
Kixen säger (13:33):

haha vadå vi är ju vänner
frida säger (13:34):
vi har aldrig inlett en msnkonversation med ett hej tror jag  
Kixen säger (13:35):
det tror jag inte jag heller

vi har heller aldrig avslutat en msnkonversation på ett vettigt sätt. eller ja, vi har aldrig avslutat. vi skiter bara i att svara.

nu sitter jag här med ett helt berg kartonger där det står "packing box". jag antar att det är meningen att man ska packa ner sina grejer där? men har jag motivationen till det? hm njääe.

hela lägenheten är tom istortsett, förutom mitt sovrum. jag har inte tagit ut nånting härifrån ännu, och det känns som att det börjar bli dags. tanken var ju att vi skulle vara ute härifrån före studenten men det verkar ju inte gå så bra. jag vill inte flytta förens jag iallafall har fått måla om ena rummet i huset, där jag ska sova. kanske att man far dit inatt och lallar på? fast det vågar jag nog inte.

jag har alltid varit livrädd för spöken och allt sånt där, och trott stenhårt på det. medans sara alltid har varit skeptisk och påstått att jag är dum i huvudet när jag inbillar mig saker.
här om natten när vi var ute och härjade så for vi till huset så hon skulle få se det men hon ville ut lika fort. tänkte inte mer på det.
dagen efter säger hon
- duuu.. jag tycker ni ska ta dit nåt medium eller nåt. jag lovar att vi inte var ensamna där igår. jag kände det. det var skitläskigt.

OKEJ! gör mig nojjig då!

nä nu måste jag till farmor och farfar, saknar ihjäl mig! sen måste jag besöka solkällan. jag är läskigt blek alltså.

har ännu inga skor till studenten, klänningen är waaaay 2 stor, jag har inget dricka, morbror kommer inte för att han ska fiska, ja för det är ju skitviktigt. gaah.


hej

Kommentarer
Postat av: berra

hej du är söt:)

Jag kan komma och vara ert medium och prata med spöken/spöket och be dom komma till mig istället så jag har något att göra om nätterna:)

Postat av: Sandra

Jag fyller ju år idag! och du som gillar och festa kom ut på hotellet idag och dra med dig mycket folk! verkar som att det lär bli dött :( och jag fyller ju år, bajs.

2008-06-07 @ 14:39:29
URL: http://sandrrrra.blogg.se/
Postat av: berra

Ja, jag borde ha lärt mig något från det jag sett :)

2008-06-07 @ 15:37:33
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Sandra

dra med dig annis eller nån! snälla snälla snälla! ;D tack, den betyder "kärleken övervinner allt" frida rädda mig och dra ut alla. ;p

2008-06-07 @ 15:55:18
URL: http://sandrrrra.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha sången :O åh, frida du gillar och festa det vet jag så kom ut nu!

2008-06-07 @ 17:24:29
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback